divendres, 25 de novembre del 2011

Málaga - Dia 1

DIVENDRES 29 de juliol
El vol de Tampere a Málaga de quasi quatre hores no es va fer massa llarg. Vam aprofitar el nostre temps mirant, "La vida és bella", pel·lícula que la Liisa no havia vist mai.

Vam aterrissar als voltants de les quatre de la tarda, vam esperar el bus que ens portaria fins al centre i després cap al pis que la Liisa havia llogat. Un cop ja havíem deixat les nostres coses, teníem dos missions:
  1. Trobar un gimnàs on fèssin yoga.
  2. Comprar llençols i menjar.
Vam poder acomplir les missions amb prou facilitat. Una cosa obligada a comprar, per part meva, era MELÓ! Des del dia que havia marxat cap a Finlàndia que trobava a faltar poder-ne menjar.

El pis de la Liisa. La seva habitació era el tercer balcó començant per l'esquerra al segon pis.
Al vespre ens vam quedar a sopar al restaurant de sota el pis, Restaurante El Jardín

Mentre sopàvem van fer un espectacle de flamenco.
Després de sopar i d'una passejada pel barri vell, vam donar el dia per acabat. Estàvem més que cansades!